Skip to main content

Handelsbetingelser

Når du bestiller varer hos Ulala.dk indgår du en aftale med:

Ulala ApS
Schacksgade 4
1365 København

Dit køb er gyldigt i det øjeblik du har gennemført din betaling og har modtaget en ordrebekræftelse fra os. Vi gemmer din ordrebekræftelse i 3 år, således at du på ethvert tidpunkt kan kontakte os og bede om en kopi. Du skal være fyldt 18 år og have et godkendt kreditkort, for at handle hos os.

Når du bestiller varer hos os, accepterer du vores handelsbetingelser, som er beskrevet her på siden.

Fragt

Ulala.dk afholder omkostningerne til din fragt når du køber for min. 299 kr. For køb derunder koster levering 29 kr.

Vi har lager i Hørsholm, og hvis du ønsker at afhente dine varer hos os, så er du velkommen til at sende os en mail på info@ulala.dk. Vi er som udgangspunkt til stede mellem 10.00 og 15.00, men har dage, hvor vi er ude af huset. Så send os en mail hvis du ønsker at komme forbi, så kan vi arrangere et tidspunkt for afhentning samt fremsende en kode således at du ikke skal betale fragt.

Afbestilling & ændringer

Har du ombestemt dig, eller lavet en fejl i fx din adresse? Send en mail til kundeservice@ulala.dk mærket “afbestilling & ændringer” hurtigst muligt. Vi kan hjælpe dig med dine ændringer hvis varen endnu ikke er afsendt. Du skal skrive bestillingstidspunktet samt dit ordrenummer i mailen. Hvis din ordre er afsendt, så har du selvfølgelig stadig 14 dage til at annullere din ordre. Se betingelser herfor under Returnering.

Returnering

Returnering af varer skal ske inden for 14 dage fra den dato, du har modtaget din vare. Returnering af varer er altid gratis hvis du bruger den medfølgende returlabel. Bruger du ikke den medfølgende returlabel sker returnering for egen regning. Returnering af varer er altid forudsat af, at du leverer produktet i samme stand, som du modtog det. Det vil sige i ubrudt emballage. Har du brudt emballagen, kan vi desværre ikke tage varen retur. Julegaver kan returneres frem til d.15 januar.

Hvis du vælger ikke at benytte den forudbetalte returlabel (og dermed selv står for alle omkostninger i forbindelse med forsendelsen) bedes du sende dine varer til:

Ulala ApS
Hammervej 3
2970 Hørsholm

Reklamation

Hvis du har modtaget en defekt vare, eller en vare der ikke lever op til dine forventninger, beder vi dig kontakte os med det samme.

Vi gør vores bedste for, at du får en god oplevelse når du handler hos os, hvis der skulle ske en fejl opfordrer vi dig til at tage kontakt til vores kundeservice på mail: kundeservice@ulala.dk

Hvis du har spørgsmål, din ordre er forsinket eller du har haft en uheldig oplevelse, vil vi altid gerne høre fra dig. Kundeservice kan kontaktes på telefon 22608620 i hverdage mellem 9.30 og 15.00 og på mail kundeservice@ulala.dk mærk din mail “Reklamation”. Så står vi klar til at hjælpe dig.

Privatlivspolitik

Hos Ulala.dk respekterer vi dit privatliv og behandler dine personlige oplysninger efter gældende lov. Vi opbevarer dine personlige oplysninger i overensstemmelse med loven, hvilket betyder, at de opbevares sikkert og fortroligt. Vi gemmer dine personlige oplysninger på servere med høj sikkerhed, som er placeret i kontrollerede faciliteter, og vores sikkerhedsforanstaltninger kontrolleres løbende for at afgøre, om vores brugeroplysninger håndteres forsvarligt, og under stadig hensyntagen til dine rettigheder som bruger. Vi kan dog ikke garantere 100 procent sikkerhed ved dataoverførsler via internettet. Det betyder, at der kan være en risiko for, at andre uberettiget tiltvinger sig adgang til oplysninger, når data sendes og opbevares elektronisk. Du afgiver således dine personlige oplysninger på eget ansvar.

Personoplysninger slettes eller anonymiseres løbende efterhånden som det formål, de blev indsamlet til, afsluttes.

Den hurtige udvikling af internettet betyder, at ændringer i vores behandling af personoplysninger kan blive nødvendige. Vi forbeholder os derfor ret til at opdatere og ændre nærværende retningslinjer for behandling af personoplysninger. Gør vi det, retter vi selvfølgelig datoen for “sidst opdateret” nederst på siden. I tilfælde af væsentlige ændringer giver vi dig besked i form af en synlig meddelelse på vores websites.

Du har mulighed for at indgive en klage via Datatilsynet til følgende adresse: Datatilsynet, Borgergade 28, 5., 1300 København K eller via email: dt@datatilsynet.dk

Du kan kontakte Ulala.dk via:
E-mail: kundeservice@ulala.dk mærk din mail “Privatlivspolitik”
Pr. telefon: 22608620

Eller pr. brev til:
Ulala ApS
Schacksgade 4, 4. sal
1365 København K

Hvis du ønsker at blive slettet eller at dine personoplysninger rettes

Du er berettiget til at få dine personoplysninger rettet eller slettet, hvis vores data er ufuldstændige, forkerte eller irrelevante. Dette kaldes også ”retten til at blive glemt”

Hvis du ønsker at ”blive glemt” skal du kontakte os på kundeservice@ulala.dk. Vi skal gøre opmærksom på, at du kan ”blive glemt” når vores kundeforhold er ophørt og er endeligt afregnet.